luni, 1 august 2016

Mustaev , merita citit!!!



Mustaev , merita citit!!!

De curand am descoperit un site http://mustaevusa.com/shop/ ce pur si simplu m-a fermecat, este genul de site pe care noi fetele l-am putea denumii si Gradina Raiului  :) cu machiaje mii si mii.
O sa gasiti creioane de ochi , farduri colorate, sidefate, mate ce va vor fura privirea, in plus va vor ajuta sa aveti cel mai la moda machiaj, unul de zi sau poate unul mai excentric de seara.Veti gasii fonduri de ten ce cu siguranta sunt profesionale, pudre transparente si nu numai, rujuri, pensule chiar foarte multe , dar si genti in care va puteti tine ordonat machiajele, deci aveti decizia sa alegeti exact ce va lipseste sau ce vreti sa mai adaugati la colectie.
Eu iubesc tot ce tine de conturarea fetei, pensulele, pudre si creme “contouring” , blush...minunatii!!
hai sa va arat cateva, sigur o sa va placa.
Aceste pensule sunt perfecte pentru pudra, pentru fond de ten dar  si pentru a realiza un machiaj al ochilor impecabil. Este un set de pensule de calitate ce nu ar trebuii sa ne lipseasca, eu una mi-l doresc enorm.

Aveti nevoie de un ten perfect si o acoperire buna va mai recomand si aceasta pudra ce acopera excelent si nu va va dezamagii cu siguranta.
Va intereseaza si un fond de ten bun, am gasit unul , eu una fac colectie de fonduri de ten, bb, cc, le ador , le-as vrea pe toate sa le pot testa macar. :) http://mustaevusa.com/shop/product.php?id_product=127 




Acum as vrea sa vorbesc putin si depre farduri, despre culori, am gasit un fard mai exact o culoare a unui fard ce nu imi pot lua ochii de la ea, este un maro inchis sidefat ce il ador si sigur il voi comanda,priviti-l si voi
Iar cu aceasta culoare de auriu tot sidefat l-as combina intr-un machiaj superb de seara




Va recomand cu toata caldura acest site, eu inca nu le-am testat dar am citit despre ele si sunt convinsa ca o voi face si va voi impartasii si voua rezultatele incredibile.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu